Μετατροπή της/του km/min σε fps (Χιλιόμετρα ανά λεπτό σε Πόδια ανά δευτερόλεπτο)
- Επιλέξτε τη σωστή κατηγορία από τη λίστα επιλογής, σε αυτήν την περίπτωση 'Ταχύτητα'.
- Στη συνέχεια, δώστε την τιμή που θέλετε να μετατρέψετε. Οι βασικές λειτουργίες της αριθμητικής: η πρόσθεση (+), η αφαίρεση (-), ο πολλαπλασιασμός (*, x), η διαίρεση (/, :, ÷), εκθέτη (^), τετραγωνική ρίζα (√), οι παρενθέσεις και η π επιτρέπονται σ΄αυτό το σημείο.
- Από τη λίστα επιλογής επιλέξτε τη μονάδα μέτρησης που αντιστοιχεί στην τιμή που θέλετε να μετατρέψετε, σε αυτήν την περίπτωση 'Χιλιόμετρα ανά λεπτό [km/min]'.
- Τέλος, επιλέξτε τη μονάδα μέτρησης στην οποία θέλετε να γίνει η μετατροπή, σε αυτήν την περίπτωση 'Πόδια ανά δευτερόλεπτο [fps]'.
- Στη συνέχεια, όταν εμφανιστεί το αποτέλεσμα, εξακολουθεί να υπάρχει η δυνατότητα στρογγυλοποίησης σε συγκεκριμένο αριθμό δεκαδικών ψηφίων, όποτε έχει νόημα να γίνει.
Χρησιμοποιήστε το πλήρες εύρος απόδοσης για αυτήν την αριθμομηχανή μονάδων
Με αυτήν την αριθμομηχανή είναι δυνατή η εισαγωγή της τιμής που πρέπει να μετατραπεί μαζί με την αρχική μονάδα μέτρησης. Για παράδειγμα, '868 Χιλιόμετρα ανά λεπτό'. Έτσι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε το πλήρες όνομα της μονάδας, είτε η συντομογραφία τηςγια παράδειγμα, είτε 'Χιλιόμετρα ανά λεπτό' είτε 'km/min'. Στη συνέχεια, ο υπολογιστής προσδιορίζει την κατηγορία της μονάδας μέτρησης που πρόκειται να μετατραπεί, σε αυτήν την περίπτωση 'Ταχύτητα'. Μετά από αυτό, μετατρέπει την καταχωρημένη τιμή σε όλες τις κατάλληλες μονάδες που αναγνωρίζει. Στη λίστα των αποτελεσμάτων, θα βεβαιωθείτε επίσης στην εύρεση της μετατροπή που αναζητήσατε αρχικά. Εναλλακτικά, η τιμή που πρέπει να μετατραπεί μπορεί να εισαχθεί ως εξής: '31 km/min σε fps' ή '7 km/min ποσα fps' ή '46 Χιλιόμετρα ανά λεπτό -> Πόδια ανά δευτερόλεπτο' ή '61 km/min = fps' ή '76 Χιλιόμετρα ανά λεπτό σε fps' ή '91 km/min σε Πόδια ανά δευτερόλεπτο' ή '22 Χιλιόμετρα ανά λεπτό ποσα Πόδια ανά δευτερόλεπτο'. Για αυτήν την εναλλακτική επιλογή, η αριθμομηχανή υπολογίζει αμέσως σε ποια συγκεκριμένη μονάδα πρέπει να μετατραπεί η αρχική τιμή. Ανεξάρτητα από το ποια από αυτές τις δυνατότητες χρησιμοποιεί κάποιος, μπορεί να αποφύγει μια περίπλοκη αναζήτηση για την κατάλληλη λίστα σε μακρές λίστες επιλογών με χιλιάδες κατηγορίες και αμέτρητες υποστηριζόμενες μονάδες. Όλα αυτά αναλαμβάνονται από την αριθμομηχανή μας η οποία τα πραγματοποιεί σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου.
Επιπλέον, η αριθμομηχανή καθιστά δυνατή τη χρήση μαθηματικών συναρτήσεων. Επομένως, όχι μόνο οι αριθμοί μπορούν να υπολογίζονται μεταξύ τους, όπως για παράδειγμα '(97 * 13) km/min'. Αλλά διαφορετικές μονάδες μέτρησης μπορούν επίσης να συνδυαστούν μεταξύ τους απευθείας στη μετατροπή. Αυτό θα μπορούσε, για παράδειγμα, να μοιάζει με αυτό: '67 Χιλιόμετρα ανά λεπτό + 82 Πόδια ανά δευτερόλεπτο' ή '28mm x 43cm x 58dm = ? cm^3'. Οι μονάδες μέτρησης που συνδυάζονται με αυτόν τον τρόπο φυσικά πρέπει να αντιστοιχούν μεταξύ τους και να βγάζουν νόημα στην εν λόγω πράξη.
Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν οι μαθηματικές συναρτήσεις sin, cos, tan και sqrt. Παράδειγμα: sin(π/2), cos(pi/2), tan(90°), sin(90) ή sqrt(4).
Εάν ένα σύμβολο ελέγχου έχει τοποθετηθεί δίπλα στο 'Αριθμοί σε μαθηματική πράξη', το αποτέλεσμα θα εμφανιστεί με εκθετική μορφή. Για παράδειγμα, 6,762 864 135 988 8×1021. Για αυτή τη μορφή εμφάνισης, ο αριθμός θα κατατμηθεί στον εκθέτη, εδώ 21, και στον πραγματικό αριθμό, εδώ 6,762 864 135 988 8. Για συσκευές στις οποίες οι δυνατότητες εμφάνισης αριθμών στην οθόνη είναι περιορισμένες, όπως για παράδειγμα αριθμομηχανές τσέπης, μπορεί κάποιος να συναντήσει τον τρόπο γραφής των αριθμών ως 6,762 864 135 988 8E+21. Συγκεκριμένα, αυτό κάνει τους πολύ μεγάλους και τους πολύ μικρούς αριθμούς ευκολότερους στην ανάγνωση. Εάν δεν έχει τοποθετηθεί ένα σημάδι ελέγχου σε αυτό το σημείο, τότε το αποτέλεσμα δίνεται με τον συνήθη τρόπο εγγραφής των αριθμών. Για το παραπάνω παράδειγμα, τότε θα εμφανιζόταν έτσι: 6 762 864 135 988 800 000 000. Ανεξάρτητα από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων, η μέγιστη ακρίβεια αυτής της αριθμομηχανής είναι 14 ψηφία. Αυτό πρέπει να είναι αρκετά ακριβές για τις περισσότερες εφαρμογές.